Top 10 kedvenc focistám

szeptember 23, 2017

Top 10 kedvenc focistám!
Sziasztok! Most bemutatom nektek kiért/kikért rajongok. Mert női szemmel is fantasztikus ez a sport. Hiszen álszent lennék, ha azt mondanám, hogy csak a szép cselek vagy a kiváló találatok miatt imádom a focit. A lista az én véleményemet tükrözi. Jó olvasást, nézelődést kívánok.


10: Marcus Rashford. Sosem voltam oda a színes bőrű fiúkért, de a 19 éves focista azóta a kedvenceim közé tartozik mióta megláttam játszani a Manchester Unitedbe. Igazán akkor robbant be, mikor élete első Premier League mérkőzésén megszerezte első találatát, amivel a klub történelem legfiatalabb gólszerzőjévé lépett elő. Marcust még az angol válogatottba is láthatjuk játszani. Posztja: Csatár. 
Amiért szeretem: Még mindig nagyon fiatal, és nagyon tehetséges. Még sincs elszállva magától. A nyilatkozatai nagyon szimpatikus emberré teszik számomra. Na és azok a szép szemei.

9: Olivier Giroud. A most harmincadik életévét betöltő focistára egy Arsenal mérkőzésen figyeltem fel először. Giroud A Montpelliertől igazolt a jelenlegi klubjába még 2012 nyarán. A Francia válogatott játékosnak sajnos a 2016-os Európa Bajnokság nem sikerült annyira fényesen, hiszen a tornán csak három gólt szerzett, és a döntőbe is kikaptak a Portugálok ellen. Azért az ezüst is szépen csillog. Posztja: Csatár.
Amiért szeretem: Voltak balhéi, de én még mindig a leghelyesebb Francia focistának gondolom. Bár így szakállal kicsit ősember stílusú, de még így is cuki. 

8: Marco Verratti: Marco az Olasz válogatottat erősíti, és jelenleg is stabil kezdője a csapatnak. Sokan már Pirló utódjának tekintik, és való igaz, hogy a most huszonnégy éves focista rászolgált erre a címre. A PSG oszlopos tagja, aki rendkívül technikás játékos, és nagyon ügyesen tartja meg a labdákat. Posztja: Középpályás.
Amiért szeretem: Azok a kék szemek…..

7: Christiano Ronaldo: Úgy gondolom, nem kell olyan sok embernek bemutatnom a harminc két éves Portugál válogatott focistát. A Real Madrid kiváló játékosa, aki a Manchester Unitedban vált világhírűvé még 2008-ba mikor ő lett az angol liga gólkirálya és legjobb játékosa is. 2009-től pedig a habfehéreket erősíti és nem is akár hogyan. Jelenleg a Real legértékesebb játékosa, aki már megnyerte a Puskás díjat és négyszer hódította el az Aranylabdát is. Tavaly pedig fantasztikus idényt zárt, hiszen a BL. címvédés mellé az Európa Bajnoki címet is megszerezte. Posztja: Csatár/szélső támadó.
Amiért szeretem: Christ lehet utálni vagy szeretni, de én az utóbbit választom. Nem csak a tökéletesen kidolgozott hasa miatt kedvelem, hanem mert hatalmas szíve van. Rengeteget jótékonykodik és segít, ott ahol kell. Már három gyermeke van, és jelenlegi barátnője is várandós.

6: James Rodriguez: A huszonhat éves játékost még a Real Madridba kedveltem meg. Szerettem a játékstílusát és azt amilyen szenvedéllyel a pályán focizik. Sajnos az utóbbi időbe csak a B csapatba kapott helyet, így az idei évtől már a német élvonalban szereplő Bayern Müncher csapatába focizik. A Kolumbiai válogatott csapatkapitánya, aki 2015-ben Puskás Díjat vehetett át. Posztja: Támadó középpályás/ szélső.
Amiért szeretem: Megmondom őszintén nagyon mérges voltam rá, hogy pont a Németekhez igazolt, főleg úgy, hogy kiderült megcsalta a feleségét, nem gondolva a cuki kislányára. Bár az is igaz, hogy egy ilyen mosolynak nem is lehet ellenállni. 

5: Mesut Özil: Mesut huszonnyolc éves aki az Arsenalba focizik. Török származású, aki a muszlim vallást tekinti magáénak, de mivel Gelsenkircken városába született így evidens, hogy német válogatott tagja lett. Posztja: Támadó középpályás.
Amiért szeretem: Olyan, mint egy kisbéka, cuki mosollyal. Anno nagyon szomorú voltam mikor eligazolt a Madridtól és remélem, egyszer újra visszatér.

4: Alexis Sanchez: A Chilei válogatott játékos Mesuthoz hasonlóan az Arsenált erősíti, már 2014- óta. Ezzel a klubbal megnyerte a 2015-ös angol szuperkupát, és az angol FA- kupát is.
Posztja: Csatár.
Amiért szeretem: Nagyon nagy állatbarát. Gyakran látni két kutyusával, akik még az edzéseire is elkísérik. Nagyon szeretem a barna szemeit és a kockás hasától is elolvadok.

3: Gianluca Lapadula: Az Olasz válogatott focistát még tavaly szerettem meg, mikor az Ac Milanhoz igazolt. A most huszonhét éves játékosra a másodosztálybeli Pescarába figyeltek fel. Lapadula a 2015-16- os szezonba 30 gólt szerzett, amivel megszerezte az Olasz másodosztály gólkirálya címét is. Sajnos a klub vezetősége nem vette figyelembe, hogy Lapadula mennyire szereti az Ac Milant. Kevés lehetőséget kapott, és ha kapott is azt mindig csereként. Mindenezek ellenére a tavalyi szezont nyolc góllal zárta, ami hozzásegítette a csapatot, hogy most az Európa Ligába induljanak. Jelenleg kölcsönbe van a Genoánál. Posztja: Csatár.
Amiért szeretem: Nagyon tetszik a szája, és ahogy beszél. Lapadula remekül zongorázik, és igen intelligens focista.

2: Stephan El Shaarawy: Az As Románál focizó El Shaarawy még mindig csak huszonnégy éves, de már így is szép karriert tudhat maga mögött. Az Egyiptomi származása miatt gyakran szokták Fáraónak becézni. A szülei miatt választhatott volna mást is, de ő kitartott Olaszország mellett. Tavaly az Európa Bajnokságon nem sokszor lépett pályára, és sajnos most is csak hébe-hóba hívják be. Ha pedig bent van, kevés lehetőséget kap. Az As Románál sem számít kezdőnek, és úgy vélem jobb lenne, ha eligazolna egy olyan csapatba ahol több játéklehetőséget kapna és megmutatná, hogy mire képes, mert én tudom, hogy sokkal több van benne. Csak egy olyan csapat kéne neki, ahol már alapból kezdőként szerepelhet.
Amiért szeretem: Stephant már az Ac Milan óta kedvelem. Való igaz ehhez hozzájárul a kinézete is. Nagyon bírom a haját, és a különleges szemeit. Fiatal kora ellenére is nagyon helyes, és ahogy idősödik, esküszöm csak még helyesebb lesz. A Resta Con Me című blogomba ő az egyik főszereplő. Nagy álmom, hogy egyszer személyesen is találkozok vele. Posztja: Szélső. 

1. Zlatan Ibrahimovic: A most harminc öt éves Zlatan tavaly mondta le a Svéd válogatott szereplést, aminek több évig csapatkapitánya volt. Válogatott szinten az egyéni címeken kívül nem nyert semmit. Tízszer nyerte el Svédország legjobb sportolója címet. 2013-ban pedig megkapta a Magyar vonatkoztatású Puskás Díjat is, mert 25 méterről ollózva talált be a kapuba egy Svéd- Angol barátságos mérkőzésen. Karrierje során olyan klubokba is megfordult, mint a Barcelona, vagy a PSG, de Olaszországba is körbe járta a nagy klubokat és mindegyikkel szép sikereket ért el. Az Európa Bajnoki zakó után sokat találgatták, hogy hova igazol, és ő végül a Manchester Unitedet választotta. A tavalyi év nagyon jól indult számára, ám Áprilisban egy Európa Liga negyeddöntőn térdsérülést szenvedett, és így nem játszhatott a döntőbe sem. Már biztos voltam benne, hogy Amerikába fog menni, ám mégis maradt a Vörös ördögöknél. Posztja:  Csatár.

Amiért szeretem: Zlatant már lassan 7 éve mondhatom a kedvenc játékosomnak. Csodálattal tölt el amit ennyi idősen is a pályán művel. Szeretem a hangját, a szemeit és a mosolyát. Nem is tudom elképzelni mi lesz, ha visszavonul. Bár ő nagyon jól bebiztosítja magát, hiszen saját ruha és parfüm márkája van. Ettől a hónaptól kezdve pedig megjelent első telefonos játéka is, amit végre nem csak almás telefonon lehet használni. De rendszeresen szerepel a Volvo kampányaiba. Sokan arrogánsnak és nagyképűnek tartják, de én inkább magabiztosnak mondanám. Sok interjút megnéztem már vele, és rájöttem arra, hogy ez mind csak a kameráknak szól. Sosem felejtette el honnan jött, ami kiderül életrajzi könyvéből is.  A magánélete példa értékű, hiszen már több mint tíz éve él párkapcsolatban a nála 11 évvel idősebb Helena Segerrel akitől két fia született. Nagyon bízom benne, hogy mihamarabb felépül, és ott folytatja a pályafutását ahonnan abbahagyta. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram